لامینار مدل NU-340 به سبک کنسول (LAFW)
نوشته شده توسط : صادق عزیزی

AireGard ES (صرفه جویی در مصرف انرژی) مدل NU-340 به سبک کنسول هود لامینار (LAFW) است که برای محافظت از محصولات در مواد افزودنی IV ، کشت سلول ، الکترونیک و موارد دیگر طراحی شده است. حفاظت از محصول با تأمین هوای پاک ISO 5 کلاس بر روی منطقه کاری به صورت افقی ایجاد می شود.

جهت مطالعه ایستگاه های کاری جریان هوا Laminar کلیک کنید.

فناوری برای بهبود عملکرد و ایمنی موتور با کارایی فوق العاده بالا

مدل NU-340 مجهز به یک موتور DC / ECM با بازده فوق العاده بالا است. NU-340 با یک فن خمیده به جلو مشخص شده بهینه تعیین می شود ، با استفاده از انرژی کمتر و افزایش طول عمر فیلتر ، هزینه کلی مالکیت شما را کاهش می دهد. فن بهینه سازی شده به کاهش سر و صدا ، به حداقل رساندن ارتعاشات و جبران خودکار بارگذاری فیلتر و واریانس ولتاژ خط کمک می کند.

جریان هوای واقعی Laminar

هوای یک جهته 90 دور در دقیقه (0.46 متر بر ثانیه) منطقه کار را که باعث محافظت از محصول می شود ، شستشو می دهد. یک دیفیوزر سوراخ دار جدید طراحی شده تلاطم احتمالی هوا را در اطراف لبه های فیلتر از بین می برد.

سیستم جریان هوا با نشت صفر HEPEX

NuAire’s HEPEX Zero Leak Air Flow System همه پلنوم های فشار مثبت را با خلا relative نسبت به اتاق احاطه کرده است. سیستم HEPEX فشار ثابت ثابت را بر روی فیلتر HEPA ایجاد می کند و در نتیجه سرعت جریان هوا روی سطح کار ثابت است. مواد HEPEX به حداقل رساندن لرزش و صدا کمک می کند.

AeroMax سیستم کنترل الکترونیکی با PressureFlow

سیستم کنترل الکترونیکی AeroMax (ECS) با استفاده از PressureFlow ، یک مانیتور فشار برای کمک به موتور برای جبران خودکار واریانس بارگذاری فیلتر ، جریان هوا را در زمان واقعی کنترل و کنترل می کند.

طراحی برای بهبود کارایی گردش کار خود را به حداکثر برسانید

در عرض های 3 ، 4 ، 5 ، و 6 فوت (0.8 ، 1.2 ، 1.5 ، 1.8 متر) و دو ارتفاع سطح کار 30 یا 36 اینچ (762 یا 915 میلی متر) ، مدل NU-340 می تواند مجهز باشد برنامه شما مدل NU-340 به صورت استاندارد با عبور سیم از هر دیواره کناری ارائه می شود و یا یک خروجی با سیم برق اختصاصی برای سیستم های رباتیک ، ترازو وزن ، اسکنر بارکد و موارد دیگر به آن اضافه می شود. یک نوار IV برای مواد افزودنی اضافه کنید. برای نزدیک نگه داشتن اسناد و مدارک و پروتکل ها ، بازوی ارگونرون اضافه کنید.

تمیز بودن

AireGard NU-340 به صورت استاندارد با دیواره های جانبی و سطح کار از جنس استنلس استیل ساخته شده است ، دیفیوزر دیواره پشتی را می توان به راحتی پاک کرد تا حداکثر میزان تمیزکاری باعث کاهش زمان خرابی شود. پشت سطح کار دارای لب برآمدگی برجسته برای محافظت از فیلتر HEPA و بهبود تمیز کردن است.

از کار لذت ببرید ، آسیب های محل کار را کاهش دهید.

AireGard مدل NU-340 از لحاظ ارگونومیک برای کاهش استرس در بازوها ، گردن و کمر با ایجاد یک منطقه کار قابل توجه برای کاربر پسند برای به کارگیری تکنیک آسپتیک بدون زحمت طراحی شده است.

جهت مشاهده مقاله هود میکروبی چیست و در چه آزمایشگاه هایی کاربرد دارد؟ کلیک کنید.

خستگی چشم را کاهش دهید

نور سفید و خنک منطقه کار را با ارائه حداقل 90 فوت شمع (968 لوکس) روشن می کند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی ، به روشنایی LED ارتقا دهید.

تحریریه نور صنعت فردوس




:: برچسب‌ها: هود لامینار ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: